Buradasın
Instagram ürün etiketleme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Instagram'da ürün etiketleme yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- İşletme hesabına sahip olmak: Instagram Alışveriş özelliğini kullanabilmek için öncelikle bir işletme hesabına sahip olunmalıdır 14.
- Facebook bağlantısı: İşletme hesabının bir Facebook Sayfasına bağlı olması ve bu hesabın da bir Facebook kataloğuna bağlanmış olması gerekmektedir 14. Katalog oluşturmak için Facebook'ta Katalog Yöneticisi, Business Manager, Shopify veya BigCommerce platformları kullanılabilir 4.
- Onay süreci: Facebook ve Instagram tarafından hesabın ve kataloğun onaylanması için inceleme yapılması gerekmektedir 14. Onaylandıktan sonra bildirimler alınacak ve Ayarlar kısmında Alışveriş özelliği etkinleştirilebilecektir 14.
- Ürün etiketleme: İşletme profili Alışveriş için onaylandıktan sonra, profilden "İşletme Ayarları" kısmına girip "Alışveriş" sekmesine dokunarak istenilen katalog seçilmeli ve "Bitti" işaretine dokunulmalıdır 14.
- Gönderi veya hikaye paylaşımı: Bir fotoğraf veya video seçilip açıklama, efekt veya filtre eklendikten sonra, fotoğrafta etiketlemek istenen ürünlere dokunulmalı, ürünlerin adı girilip seçilmeli ve "Bitti" diyerek gönderi paylaşılmalıdır 14. Tekli fotoğraf veya videoda en fazla 5 adet ürün eklenebilirken, çoklu gönderilerde toplam 20 ürün eklenebilmektedir 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: