Buradasın
Instagram haber akışı reklamları nasıl çalışır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Instagram haber akışı reklamları, kullanıcıların ana akışlarında gördükleri sponsorlu içeriklerdir 13. Bu reklamların çalışma prensibi şu adımlardan oluşur:
- Hesap Ayarları: Instagram'da reklam verebilmek için işletme veya içerik üretici hesabına sahip olmak gereklidir 12.
- Facebook Business Manager: Reklamlar, Facebook Reklam Yöneticisi (Meta Ads Manager) üzerinden oluşturulur ve yönetilir 12.
- Hedef Belirleme: Reklam kampanyasının amacı belirlenir (örneğin, trafik, etkileşim, dönüşüm) 13.
- Hedef Kitle: Kullanıcıların demografik özellikleri, ilgi alanları ve davranışlarına göre hedef kitle belirlenir 13.
- Reklam Formatı: Hikaye reklamları, gönderi reklamları, keşfet reklamları veya Reels reklamları gibi farklı formatlardan biri seçilir 13.
- Bütçe ve Süre: Günlük veya toplam bütçe ile reklamın yayında kalacağı süre belirlenir 14.
- Yayın ve Takip: Reklamlar oluşturulur, "Yayınla" butonuna basılarak kampanya başlatılır ve performans Facebook Ads Manager üzerinden takip edilir 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: