Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Instagram, 2010 yılında kurulan ve dünyanın en popüler sosyal medya platformlarından biri haline gelen bir uygulamadır 12.
Özellikleri:
- Görsel içerik odaklı: Kullanıcılar fotoğraf ve videolarını paylaşabilir, filtreler ve düzenleme araçlarıyla daha çekici hale getirebilirler 13.
- Hikayeler ve canlı yayınlar: Kullanıcılar hikayeler oluşturabilir ve canlı yayınlar yapabilirler 34.
- Etkileşim: Beğenme, yorum yapma ve paylaşma gibi özelliklerle kullanıcılar arasında etkileşimi teşvik eder 14.
- Pazarlama ve reklam: Markalar ve işletmeler için ürün ve hizmetlerini tanıtmak, potansiyel müşterilere ulaşmak ve marka bilinirliğini artırmak için etkili bir platformdur 14.
Kullanıcı kitlesi: Instagram, ünlüler, markalar, işletmeler, influencer’lar ve sıradan kullanıcıları bir araya getirir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: