Buradasın
In app messaging ne işe yarar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
In-app messaging (uygulama içi mesajlaşma), mobil veya web uygulamasını aktif olarak kullanan müşterilere hedeflenen, bağlamsal mesajlar göndererek kullanıcılarla etkileşim kurmayı sağlar 13.
Uygulama içi mesajlaşmanın bazı kullanım amaçları:
- Kullanıcıları teşvik etme 1. Kullanıcıları abone olmaya, video izlemeye, bir seviyeyi tamamlamaya veya ürün satın almaya teşvik eder 1.
- Keşfi teşvik etme 1. İndirim veya kupon vurgulama, oyunla ilgili ipuçları verme veya sosyal medyada paylaşma gibi özelliklerle keşfi teşvik eder 1.
- Bilgilendirme 3. Yeni özellikler eklendiğinde veya güncellemeler yapıldığında kullanıcıları haberdar eder 3.
- Kişiselleştirilmiş teklifler sunma 3. Müşteri verilerini kullanarak gerçek zamanlı, kişiselleştirilmiş teklifler sunar 3.
- Doğrudan iletişim 4. Kullanıcılarla metin veya diğer etkileşimli içerikler aracılığıyla gerçek zamanlı iletişim kurmayı sağlar 4.
- Onboarding (karşılama) süreci 4. Yeni kullanıcılara ipuçları, eğitimler ve kişiselleştirilmiş mesajlar sunarak onları yönlendirme sürecinde yardımcı olur 4.
- Müşteri desteği 4. Kullanıcıların uygulama içinde müşteri desteğiyle doğrudan iletişime geçmesine olanak tanıyarak hızlı sorun çözümü sağlar 4.
- Sosyal etkileşim 4. Sosyal veya oyun uygulamalarında kullanıcıların arkadaşlarıyla iletişim kurmasını, güncelleme paylaşmasını veya gerçek zamanlı işbirliği yapmasını sağlar 4.
- İşlem onayı 4. Satın alma veya rezervasyon gibi işlemleri onaylayarak kullanıcıya anında geri bildirim ve güvence sağlar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: