• Buradasın

    İkas'ta varyantsız ürün nasıl eklenir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İkas'ta varyantsız ürün eklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. İkas admin paneline giriş yapın 1.
    2. Giriş ekranında “Ürünler” sekmesine tıklayın 1.
    3. Temel bilgiler bölümünden “Yeni Ürün Ekle” kısmına gelin 1.
    4. “Ürün Başlığı” sekmesine, ürününüzün belirleyici özelliği ile birlikte ismini girin 1.
    5. Ürün türünüzü seçin 1. Eğer ürün kargolanacak bir ürün ise “Fiziksel Ürün”, değil ise “Dijital Ürün” seçeneğine tıklayın 1.
    6. “Satış Fiyatı” sekmesine, ürününüz için belirlediğiniz fiyatı girin 1.
    7. İndirim yapmayı düşünüyorsanız “İndirimli Fiyat” bölümüne, ürününüzün indirimli fiyatını girin 1.
    8. “Varyantlar” bölümünü atlayın 1.
    9. “Marka”, “Kategori”, “Etiket” ve “Tedarikçi” bilgilerini girin 1.
    10. “Açıklama” kısmında, ürününüzün hacmi, garantisi gibi spesifik bilgiler verin 1.
    11. “Google Ürün Kategorisi” bölümünden ürün kategorisini seçin 1.
    12. “Sepet Başına Maksimum Satın Alma Adedi” bölümünden dilediğiniz adedi girin 1.
    13. “Ürünü Kaydet” butonuna tıklayarak varyantsız basit ürününüzü oluşturun 1.
    İkas'ta varyantsız ürün ekleme ile ilgili daha fazla bilgiye aşağıdaki kaynaklardan ulaşılabilir:
    • ikas.com 1;
    • youtube.com 2;
    • instagram.com 3;
    • linkedin.com 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Varyantlı liste ne demek?

    Varyantlı liste, aynı ürünün farklı versiyonlarının tek bir sayfa üzerinden listelenebilmesine olanak tanıyan bir özelliktir. Varyantlı ürünlere örnek olarak şunlar verilebilir: renk (mavi, beyaz, kırmızı, siyah); beden (S, M, L, XL); ölçü; desen; aksesuar; ağırlık. Varyantlı ürün listeleme, özellikle çok yönlü ürünlerin satıldığı Trendyol, Hepsiburada gibi büyük platformlarda kullanılır.

    Varyant ne anlama gelir?

    Varyant kelimesi, Fransızca kökenli olup, farklı anlamlara sahiptir: Yol şebekesi: Bir yol şebekesi üzerinde, belli bir noktadan ayrılarak başka bir noktadan aynı yolla birleşen ikinci derecedeki yol, tali yol. Edebi eser: Masal, destan, mani gibi sözlü edebiyata dayalı eserlerin arasındaki farklar; bir metnin, eserin, olayın aslından az çok ayrılan değişik biçimli olanı. Dil bilimi: Bir dil içindeki her türlü çeşitlenme. Biyoloji: Bir mikroorganizmanın, ana suştan genetik olarak farklı olan, ancak ayrı bir suş olarak adlandırılacak kadar farklı olmayan alt tipi. E-ticaret: Ürünlerin renk, beden, boyut gibi ufak farklılıklara sahip benzerleri. Baskı: Baskı makinesinde takılı olan tüm şablonların yıkanması ve farklı renkteki boyalarla basılması için tekrar baskı makinesine yerleştirilmesi işlemi.

    Ürün varyasyonu nasıl aktif edilir?

    Ürün varyasyonlarını aktif etmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Shopify'da: - Shopify yöneticisinde "Ürünler" bölümüne gidin. - Düzenlemek istediğiniz ürüne tıklayın. - Varyasyonlar bölümünde "+ Boyut veya renk gibi seçenekler ekle"ye tıklayın. - Seçenek adı alanına seçenek için bir ad girin (örneğin, "Boyut"). - Müşterilerinize gösterilecek seçenek değerlerini (örneğin, "Small", "Medium", "Large") girin. - İsteğe bağlı olarak, varyasyonunuza başka seçenekler eklemek için "+ Başka bir seçenek ekle"ye tıklayın. - "Bitti" ve ardından "Kaydet"e tıklayın. 2. Shopier'da: - Tarayıcı üzerinden hesabınıza giriş yapın. - Menü üzerinden "Dükkan Yönetimi > Varyasyon Ayarları" bölümüne gidin. - Varyasyon tanımlama sekmesinde genel varyasyon tanımını yapın. - İlgili varyasyonun altında listelenecek seçenekleri ekleyin. 3. Amazon'da: - Seller Central hesabınızda "Katalog" bölümüne gidin ve "Ürün Ekle" seçeneğini seçin. - "Bu üründe varyasyonlar var" onay kutusunu işaretleyin. - "Varyasyonlar" sekmesine gidin ve ilgili değerleri girin. - "Varyasyon Oluştur" seçeneğine tıklayın. Varyasyon oluşturma işlemi, kullanılan platforma göre değişiklik gösterebilir.

    Varyasyonlu ürün nasıl görünür hale getirilir?

    Varyasyonlu ürünlerin görünür hale getirilmesi için aşağıdaki adımlar izlenebilir: Niteliklerin belirlenmesi. Varyasyonların oluşturulması. Görsellerin yüklenmesi. Varyasyonlu ürünlerin nasıl görüneceği, satış yapılan platforma göre değişiklik gösterebilir. Örneğin, Trendyol'da varyantlı ürünlerin görselleri sayfanın sol bölümünde, ürün stok, fiyat ve varyant özellikleri ise sağ bölümde yer alır. Varyasyonlu ürün ekleme ve düzenleme işlemleri için Shopify ve WooCommerce gibi platformların destek sayfalarına başvurulabilir.

    İkas varyantlı ürün nasıl yapılır?

    İkas'ta varyantlı ürün oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Varyant ekleme: İkas panelindeki Ürünler sekmesinden Varyantlar bölümüne girilir ve Varyant Ekle butonuna tıklanır. 2. Varyant türü belirleme: Ad bölümüne eklemek istenen varyant türünün adı (beden, renk, boyut vb.) yazılır. 3. Değer ekleme: Hemen altındaki Değerler bölümünden istenilen varyantlar eklenir. 4. Ürün ekleme: Ürünler sekmesinden Ürünler bölümüne girilir, sağ üstteki Ürün Ekle butonuna tıklanır ve açılan ekrandaki Varyantlı Ürün kutusuna tıklanır. 5. Varyant seçimi: Sağ taraftaki menüden Varyant kısmına gelinir, eklemek istenen ürünün adı seçilir ve daha önce oluşturulmuş varyant değerleri belirlenir. 6. Kaydetme: Tüm işlemler tamamlandıktan sonra sağ üstteki Kaydet butonuna basılır. Bir ürüne, birden fazla varyant değeri tanımlanabilir; örneğin, bir ürünün hem beden hem renk varyantı varsa, her iki değer de önce Varyantlar bölümünden oluşturulup daha sonra ürüne tanımlanabilir.

    Varyantlı ürün yükleme nedir?

    Varyantlı ürün yükleme, bir ürünün farklı özellik ve içeriklerinin tek bir sayfa üzerinden listelenebilmesine olanak tanıyan bir özelliktir. Varyantlı ürünlere örnek olarak şunlar verilebilir: Bir dondurmanın çilekli, kakaolu, vanilyalı alt çeşitleri; Bir gömleğin farklı renk ve beden kombinasyonları; Bir eşofman takımının 6 ayrı bedeni ve 4 ayrı rengi. Varyantlı ürün yüklemenin faydaları: Müşterilerin ürünleri daha kolay seçmesini sağlar, bu da web sitesinin daha kullanışlı olmasına katkıda bulunur. Aynı ürünün farklı versiyonlarının kolayca birbirinden ayrı olarak satılmasına olanak tanır. Varyantlı ürün yükleme süreci, kullanılan platforma göre değişiklik gösterebilir.