CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) modülleri şunlardır:
- Müşteri Yönetimi: Potansiyel ve mevcut müşterilerin kaydedilmesi ve gruplandırılması 12.
- Görev Yönetimi: Ekibe görev atama ve görevlerin takibini yapma 12.
- Ürün ve Stok Yönetimi: Ürünlerin kategori, marka, üretici bazında kaydedilmesi ve stok durumlarının takip edilmesi 12.
- Aktivite Yönetimi: Toplantı, randevu, ziyaret gibi aktivitelerin kaydedilmesi 12.
- Teklif Yönetimi: Özel teklif şablonları oluşturarak müşterilere hızlı bir şekilde teklif gönderme 12.
- Satış Yönetimi: Satışların kaydedilmesi, online fatura oluşturma ve cari kayıtların tutulması 12.
HBYS (Hastane Bilgi Yönetim Sistemi) modülleri ise şunlardır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: