Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Hedeften yanıt alınamadı" (1220) durum kodu, e-fatura gönderiminde, faturanın alıcının posta kutusuna iletildiğini ancak alıcı tarafından sisteme cevap dönülmediğini gösterir 14. Bu durumda, alıcının 48 saat (iki gün) içinde sistem yanıtını dönmesi beklenir 15.
Eğer 48 saat sonra alıcıdan yanıt gelmezse, belge 1300 "başarıyla tamamlandı" statüsüne geçer ve belge gönderim süreci tamamlanmış kabul edilir 15.
Eğer sorun devam ederse, alıcının sistemini GİB'in güncel şema/şematron kontrolleri ile uyumlu hale getirmesi ve gerekli düzeltmeleri yapması gerekmektedir 2.
Bu tür teknik sorunlar için profesyonel destek alınması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: