HDO Box uygulamasında Türkçe altyazı olmamasının birkaç nedeni olabilir: 1. Kodlama Ayarları: Uygulamanın ayarlar bölümünde video akışının kodlamasının UTF-8 olarak ayarlanmamış olması. 2. Kaynak Sorunu: Altyazıların yüklendiği sitede (örneğin, OpenSubtitles) dil kodlamasının doğru yapılmamış olması. 3. Güncelleme İhtiyacı: Uygulamanın en son sürümünü kullanmıyor olmak. Bu sorunları çözmek için aşağıdaki adımları izlemek önerilir: 1. Ayarlar bölümünden UTF-8 kodlamasını seçmek. 2. Altyazıları etkinleştirmek ve kodlamasını da UTF-8 olarak ayarlamak. 3. Sistemi Türkçe dil ayarlarına güncellemek. 4. Uygulamayı en son sürüme güncellemek. 5. Sorun devam ederse, HDO Box destek ekibiyle iletişime geçmek.