Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hacettepe Üniversitesi EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- EBYS Kullanıcı Hesabı: EBYS'yi kullanacak personelin Hacettepe Üniversitesi e-posta kullanıcı hesabına sahip olması gerekmektedir 1. Eğer bu hesaba sahip değilseniz, Bilgi İşlem Daire Başkanlığına başvurarak @hacettepe.edu.tr uzantılı e-posta kullanıcı hesabını açtırabilirsiniz 1.
- EBYS Kurulumu: EBYS'yi Windows uygulaması olarak kurmak için "ebys.hacettepe.edu.tr" adresinden kurulum aracını indirip çalıştırmanız gerekmektedir 2.
- Oturum Açma: EBYS'ye giriş yapmak için kullanıcı adı ve şifreniz @hacettepe.edu.tr uzantılı e-posta kullanıcı hesabınızla aynıdır 1.
- Belge Oluşturma ve İmzalama: EBYS üzerinden yeni taslak oluşturarak veya dosyadan taslak ekleyerek belge oluşturabilir ve e-imza ile imzalayabilirsiniz 4.
EBYS ile ilgili yardım ve destek için "ebysbilgilendirme.hacettepe.edu.tr" adresini ziyaret edebilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: