ImGui nasıl kullanılır?
ImGui kullanımı iki ana adımda gerçekleştirilir: 1. Proje Kurulumu: ImGui kütüphanesini projenize eklemek için aşağıdaki adımları izleyin: - ImGui deposunu klonlayın: `git clone https://github.com/ocornut/imgui.git`. - Gerekli dosyaları projenize kopyalayın: `imgui.cpp`, `imgui.h`, `imgui_draw.cpp`, `imgui_widgets.cpp`, `imgui_tables.cpp` ve `imgui_demo.cpp` (isteğe bağlı, örnekler için). - OpenGL için `imgui_impl_opengl3.cpp` ve `imgui_impl_opengl3.h` dosyalarını ekleyin ve OpenGL kütüphanelerini bağlayın (örneğin, Linux'ta `-lGL`). - ImGui dosyalarını CMakeLists.txt veya IDE projenize ekleyin. 2. Temel Kullanım: ImGui'yi başlatmak ve bir pencere oluşturmak için aşağıdaki kodu kullanın: ``` // ImGui'yi başlat ImGui::CreateContext(); // ImGuiIO nesnesini al ImGuiIO& io = ImGui::GetIO(); io.ConfigFlags |= ImGuiConfigFlags_NavEnableKeyboard; // Klavye navigasyonunu etkinleştir // OpenGL'i başlat ImGui_ImplOpenGL3_Init("#version 130"); // Render döngüsü while (!glfwWindowShouldClose(window)) { // ImGui çerçevesini başlat ImGui_ImplOpenGL3_NewFrame(); ImGui::NewFrame(); // Basit bir pencere oluştur ImGui::Begin("Hello, ImGui!"); ImGui::Text("Welcome to ImGui!"); ImGui::Button("Click Me"); ImGui::End(); // Render ImGui::Render(); ImGui_ImplOpenGL3_RenderDrawData(ImGui::GetDrawData()); glfwSwapBuffers(window); glfwPollEvents(); }
ImGui nasıl kullanılır?