Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Görüntüleme sayısının nasıl hesaplandığı, kullanıldığı platforma göre değişiklik gösterebilir.
- X (Twitter) platformunda görüntüleme sayısı 1. Bir postin kaç kez görüntülendiğini gösterir 1. Bir posti her görüntülemeniz, ayrı bir görüntülenme olarak sayılır 1.
- YouTube platformunda görüntüleme sayısı 23.
- Yayın içi reklam gösterim sayısı, izleyicinin organik videosu oynatılmadan önce, oynatılırken veya oynatıldıktan sonra izleme sayfasında reklam oynatılmaya başladığında sayılır 2.
- Feed içi gösterim sayısı, izleyici videonun küçük resmini görüntülediğinde sayılır 2.
- Bir videonun en az 30 saniye oynatılması gerekir (Shorts videolar hariç) 3.
- Aynı kullanıcıdan gelen tekrarlı izlemeler sınırlı sayıda kabul edilir 3.
Ayrıca, SEOStudio'nun YouTube Görüntüleme Oranı Hesaplayıcısı gibi çevrimiçi araçlar da kullanılabilir 5. Bu araçlar, görüntüleme/abone, abone/görüntüleme, beğeni/görüntüleme ve yorum/görüntüleme gibi farklı oranları hesaplayarak hedef kitlenin içerikle ne kadar iyi etkileşimde bulunduğunun anlaşılmasına yardımcı olur 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: