Google'da grup takvimi nasıl yapılır?
Google'da grup takvimi oluşturmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Google Takvim'i açın ve sol menüden "Diğer takvimler" alanına gidin. 2. "Ekle" simgesine tıklayın ve ardından "Yeni takvim oluştur" seçeneğini seçin. 3. Takvimin adını, açıklamasını ve saat dilimini girin. 4. "Takvim oluştur" butonuna tıklayın. Grup takvimini paylaşmak için: 1. Yine sol menüden, yeni takviminizin adını tıklayın. 2. Fare imlecini takvimin üzerine getirip "Diğer Ayarlar ve paylaşım" seçeneğini seçin. 3. İki seçenekten birini belirleyin: Kuruluşunuzdaki herkes: Erişim izinleri bölümünde "Kuruluşunuz için kullanılabilir yap" seçeneğini işaretleyin. Belirli bir kişi veya grup: "Belirli kişilerle paylaş" bölümünde "Kişi Ekle"yi tıklayın ve takvimi paylaşmak istediğiniz kişinin veya grubunun e-posta adresini ekleyin. 4. İzinler kutusunda aşağı oku bir seçenek belirleyin ve "Gönder" butonuna tıklayın. Ayrıca, Google Workspace kullanıyorsanız, kuruluşunuzdaki kullanıcılarla paylaşmak üzere kök kuruluşun veri politikalarına uygun grup takvimleri oluşturabilirsiniz.
Google'da grup takvimi nasıl yapılır?