Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google'da grup takvimi oluşturmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Google Takvim'i açın ve sol menüden "Diğer takvimler" alanına gidin 23.
- "Ekle" simgesine tıklayın ve ardından "Yeni takvim oluştur" seçeneğini seçin 3.
- Takvimin adını, açıklamasını ve saat dilimini girin 3.
- "Takvim oluştur" butonuna tıklayın 3.
Grup takvimini paylaşmak için:
- Yine sol menüden, yeni takviminizin adını tıklayın 3.
- Fare imlecini takvimin üzerine getirip "Diğer Ayarlar ve paylaşım" seçeneğini seçin 3.
- İki seçenekten birini belirleyin:
- Kuruluşunuzdaki herkes: Erişim izinleri bölümünde "Kuruluşunuz için kullanılabilir yap" seçeneğini işaretleyin 3.
- Belirli bir kişi veya grup: "Belirli kişilerle paylaş" bölümünde **"Kişi Ekle"**yi tıklayın ve takvimi paylaşmak istediğiniz kişinin veya grubunun e-posta adresini ekleyin 3.
- İzinler kutusunda aşağı oku bir seçenek belirleyin ve "Gönder" butonuna tıklayın 3.
Ayrıca, Google Workspace kullanıyorsanız, kuruluşunuzdaki kullanıcılarla paylaşmak üzere kök kuruluşun veri politikalarına uygun grup takvimleri oluşturabilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: