Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Tag Manager (GTM) ile aşağıdaki işlemler yapılabilir:
- Etiket Yönetimi: Web sitesinde veya mobil uygulamada etiketlerin yapılandırılması ve dağıtılması 12.
- Veri Toplama ve Analiz: Google Analytics, Google Ads ve diğer üçüncü taraf analitik ve pazarlama platformlarına veri sağlanması 34.
- Olay (Event) İzleme: Kullanıcıların web sitesinde gerçekleştirdiği eylemlerin (örneğin, bir butona tıklamak, video izlemek) takip edilmesi 34.
- Reklam Optimizasyonu: Dönüşüm izleme ile reklam kampanyalarının performansının ölçülmesi ve stratejilerin optimize edilmesi 34.
- Kod Entegrasyonu: Google etiketi dahil olmak üzere birden fazla etiket türünün eklenmesi ve güncellenmesi 12.
- Güvenlik ve Hata Kontrolü: Hata denetimi, güvenlik özellikleri ve hızlı etiket yükleme ile tüm etiketlerin düzgün çalışmasının sağlanması 2.
- İş Birliği ve Özelleştirme: Topluluk şablonları, iş ortamı testleri ve erişim kontrolleri ile iş birliği ve özelleştirme imkanlarının sunulması 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: