Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Sheets'te tarihleri sıralamak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Sütunu seçin: Tarihlerin bulunduğu sütunun başındaki harfe tıklayın, böylece tüm sütun seçili olsun 13.
- Veri menüsüne gidin: Ekranın üst kısmındaki menü çubuğunda "Veri" sekmesine tıklayın 13.
- Sırala seçeneğini seçin: Açılan menüden "Sırala aralığı" seçeneğini tıklayın 13.
- Sıralama türünü belirleyin: Tarihlerin en eski tarihten en yeni tarihe doğru sıralanması için "A → Z" seçeneğini, en yeni tarihten en eski tarihe doğru sıralanması için ise "Z → A" seçeneğini işaretleyin 13.
Ayrıca, filtreleme özelliğini kullanarak da tarihleri sıralayabilirsiniz:
5. Filtre oluşturun: "Veri" sekmesine tıklayın ve "Filtre oluştur" seçeneğini seçin 2.
6. Tarih sütunundaki filtre simgesine tıklayın: Bu simge, tarih sütununun başlık hücresinin sağ üst köşesinde bulunur 25.
7. Sıralamayı ayarlayın: "En son tarih ilk" için "A → Z" veya "ilk tarih son" için "Z → A" seçeneğini belirleyin 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: