Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Sheets dosyasını kaydetmek için iki yöntem bulunmaktadır:
- Otomatik Kaydetme: Google Sheets, internet bağlantısı olduğunda değişiklikleri otomatik olarak buluta kaydeder 25. Çevrimdışı modda yapılan değişiklikler ise tarayıcıya kaydedilir ve internet bağlantısı sağlandığında bulut ile senkronize edilir 2.
- Manuel Kaydetme: Şu adımları izleyerek dosyayı manuel olarak kaydedebilirsiniz:
- Google Sheets'te açık olan belgeyi Dosya menüsüne giderek seçin 24.
- Açılan menüden İndir seçeneğini tıklayın 24.
- Açılan alt menüden kaydetmek istediğiniz dosya türünü (Microsoft Excel, OpenDocument, PDF vb.) seçin 24.
- Dosya anında indirilecektir, bazı tarayıcılarda kaydetme konumunu seçmeniz istenebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: