Buradasın
Google Sheets dosyası nasıl kaydedilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Sheets dosyasını kaydetmek için şu adımlar izlenebilir:
- Google Sheets'e giriş yapın 3.
- Dosya düğmesine tıklayın 4. Bu, ekranın sol üst köşesinde yer alır 4.
- Kopya oluştur... seçeneğine tıklayın 4.
- Dosya adını yazın 4. Başlangıçta, dosya öncekiyle aynı ada sahip olacaktır, ancak adının başına “Copy of” ibaresi eklenecektir 4.
- Google Drive klasörünü seçin 4. “Klasör” altındaki menüyü tıklayın ve ardından istediğiniz konumu seçin 4.
- Tamam'a tıklayın 4.
Ayrıca, Google Sheets dosyasını Dosya > İndir menüsünden farklı formatlarda (örneğin, Excel (.xlsx), PDF, CSV) indirmek mümkündür 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: