Buradasın
Google Docs, Sheets ve Slides farkı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Docs, Sheets ve Slides arasındaki farklar şunlardır:
- Google Docs 12. Google Docs, çevrim içi belge oluşturma ve düzenleme aracıdır 2. Microsoft Word’e benzer bir arayüze sahiptir 5. Belgelerin bulutta saklanması, anlık olarak başkalarıyla ortak çalışmaya olanak tanıması, dosya kaybetme derdinin olmaması, her değişikliğin otomatik olarak kaydedilmesi, belge paylaşımı yapılabilmesi, aynı anda birden fazla kişiyle çalışılabilmesi, değişiklik geçmişinin görülebilmesi, önceki sürümlere dönülebilmesi ve dosyanın Word, PDF gibi farklı formatlarda indirilebilmesi gibi avantajları vardır 2.
- Google Sheets 12. Google Sheets, veri analizi yapmak, bütçe planlamak ya da basit listeler hazırlamak için kullanılan Excel benzeri bir araçtır 2. Gerçek zamanlı iş birliği ve grafik oluşturma kolaylığı, karmaşık formüllerle hesaplama yapabilme, grafik ve tablo destekleriyle verileri görselleştirme, izinler belirleyerek sadece okuma ya da düzenleme izni verebilme ve Sheets eklentileri ile otomasyon ve ek analiz araçları ekleyebilme gibi özellikleri vardır 2.
- Google Slides 12. Google Slides, çevrim içi sunum hazırlama aracıdır 2. Modern arayüzüyle hızlı ve etkili sunumlar hazırlamaya olanak tanır 2. Şablonlarla sunum oluşturulabilir, tüm sunumlar Google Drive’da güvenli şekilde saklanabilir, sunum sırasında notlar alınabilir ve slayt paylaşımı yapılabilir, PowerPoint formatında dışa aktarılabilir veya doğrudan tarayıcıda sunum yapılabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: