Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google reklamlarının geç onaylanmasının birkaç nedeni olabilir:
- İçerik politikalarına aykırılık: Google, belirli kategorilerdeki içeriklerin reklamını yasaklamaktadır 1. Bu tür içerikler reklamın onaylanmama riskini artırır.
- Hedef sayfa sorunları: Reklamın yönlendirdiği sayfanın açılmaması, yavaş yüklenmesi veya kötü amaçlı yazılım içermesi gibi sorunlar onay sürecini geciktirebilir 13.
- Marka ve telif hakkı ihlalleri: Reklam metninde veya hedef sayfada izin alınmadan kullanılan marka isimleri veya telif hakkına tabi içerikler bulunması reklamın reddedilmesine neden olabilir 14.
- Teknik ve biçimsel hatalar: Tümü büyük harflerle yazılmış kelimeler, uygunsuz noktalama işaretleri gibi hatalar da onay sürecini uzatabilir 1.
- Yoğun inceleme: Reklamın, politik, finansal veya hassas ürünleri tanıtması gibi durumlarda inceleme süreci daha uzun sürebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: