Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google reklamlarının geç onaylanmasının birkaç nedeni olabilir:
- İçerik politikalarına aykırılık 4. Yetişkinlere yönelik içerikler, sahte ürünler, tehlikeli maddeler, telif hakkı ihlalleri ve yanıltıcı iddialar içeren reklamlar onaylanmayabilir 4.
- Hedef sayfa (landing page) sorunları 4. Açılmayan veya yavaş yüklenen sayfalar, kötü amaçlı yazılım içeren web siteleri ve şeffaf olmayan bilgiler onay sürecini uzatabilir 4.
- Teknik ve biçimsel hatalar 4. Tümü büyük harflerle yazılmış kelimeler, uygunsuz noktalama işaretleri ve yanlış yönlendirilmiş URL’ler gibi hatalar reklamın onaylanmamasına yol açabilir 4.
- Kötü amaçlı yazılım 2. Reklamın veya barındırıldığı sitenin kötü amaçlı yazılım içermesi, Google tarafından yasaklanmasına ve onay sürecinin uzamasına neden olabilir 2.
Reklamların onay sürecini hızlandırmak için Google Ads politikalarının incelenmesi, reklam metninin ve hedef sayfanın düzenlenmesi ve gerekli düzeltmelerin yapıldıktan sonra tekrar inceleme talep edilmesi önerilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: