• Buradasın

    Google reklam verileri nasıl indirilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Google reklam verilerini indirmek için birkaç yöntem bulunmaktadır:
    1. Google Ads ve Google Ad Manager: Bu hizmetlerden veri indirmek için BigQuery Veri Aktarım Hizmeti'ni yapılandırmak gerekmektedir 1. Bunun için bir veri projesi seçip, faturalandırmayı etkinleştirmek ve veri yükleme dönemini belirtmek gereklidir 1.
    2. Google E-Tablolar: Ücretsiz OWOX BI BigQuery Raporları Eklentisi kullanarak Google E-Tablolar'dan veri indirebilirsiniz 1. Bu eklenti, Google E-Tablolar'dan veya Chrome Web Mağazası'ndan yüklenebilir 1.
    3. Google Cloud Storage: Verileri güvenli bir şekilde çevrimiçi depolamak ve aktarmak için Google Cloud Storage'ı kullanabilirsiniz 1.
    4. CSV veya JSON Dosyaları: Reklam verilerini içeren bir CSV veya JSON dosyasını doğrudan Google BigQuery'ye manuel olarak yükleyebilirsiniz 1.
    Ayrıca, Google'daki kendi verilerinizi indirme seçeneği de mevcuttur 3. Bunun için "Google My Activity" bölümüne girip, "Verilerinizi İndirin" sekmesinden istediğiniz verileri seçerek indirme işlemini başlatabilirsiniz 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Google reklam kütüphanesi nasıl kullanılır?

    Google Reklam Kütüphanesi kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Reklam Hesabı Oluşturma: ads.google.com adresine girip, mail adresiniz ile birlikte reklam hesabı oluşturun. 2. Hedef Kitle Belirleme: Hangi amaca hizmet edeceğinizi ve hitap edeceğiniz kitleyi belirleyin. 3. Kampanya Ayarlarını Yapılandırma: Reklamlarınızın hangi bölgelerde görüntüleneceğini seçin ve reklam bütçesi yüzdesini illere veya bölgelere göre dağıtın. 4. Etkileyici Reklam Metni Hazırlama: Reklam metninde oluşturulan değişiklikler, reklamın verimliliğini etkileyebilir, bu yüzden bu adıma özen gösterin. 5. Reklam Uzantılarını Tanımlama: Reklam uzantıları kullanan web siteleri, standart web sitelerinden daha çok tıklanma alır, bu yüzden reklamlarınıza uzantılar tanımlayarak daha fazla verim elde edin. 6. Dönüşüm Tanımlama ve Entegrasyon: Google reklamları ölçülebilirdir, bu avantajı kullanabilmek için dönüşümleri tanımlayın ve Google ile entegrasyon sağlayın. 7. Faturalandırma Ayarları: Tüm adımları tamamladıktan sonra, reklamlarınızı yayınlamak için bir ödeme şekli belirleyin. Google Reklam Kütüphanesi, ayrıca öğe kitaplığı özelliği ile de reklam oluşturmak için gerekli olan tüm öğelere tek bir yerden erişim sağlar.

    Google reklam yöneticisi ile neler yapılabilir?

    Google Reklam Yöneticisi ile aşağıdaki işlemler yapılabilir: 1. Reklam Alanı Satışı: Web sitenizde reklam alanları oluşturup satarak gelir elde edebilirsiniz. 2. Hedef Kitleye Ulaşma: Anahtar kelime, coğrafi ve cihaz hedeflemesi ile reklamlarınızı doğru kişilere gösterebilirsiniz. 3. Reklam Kampanyalarının Optimizasyonu: Reklam performansınızı izleyerek, tıklama oranı, maliyet ve dönüşüm gibi metrikleri analiz edip kampanyalarınızı optimize edebilirsiniz. 4. Yaratıcı Reklamlar: Metin, görsel ve video formatında çeşitli reklam formatları oluşturabilirsiniz. 5. Bütçe Yönetimi: Günlük veya toplam bütçe belirleyerek harcamalarınızı kontrol altında tutabilirsiniz. 6. Raporlama ve Analiz: Reklam kampanyalarınızın detaylı raporlarını alarak güçlü ve zayıf yönlerinizi belirleyebilirsiniz.

    Google reklamları nasıl çalışır?

    Google reklamları, Google'ın reklam platformu Google Ads üzerinden çalışır. İşte Google reklamlarının çalışma prensibi: 1. Hesap Oluşturma ve Kampanya Ayarları: Google Ads hesabı oluşturulur ve kampanya ayarları yapılır. 2. Anahtar Kelime ve Hedef Kitle Araştırması: Hangi anahtar kelimelerin ve hedef kitlelerin reklamlara gösterileceği belirlenir. 3. Reklam Grupları: Kampanyayı daha yönetilebilir hale getirmek için reklam grupları oluşturulur ve her bir grupta benzer anahtar kelimelere sahip reklamlar gruplanır. 4. Teklif Verme ve Bütçe Yönetimi: Reklamların yayınlanması için teklif verilir ve günlük bütçe sınırları belirlenir. 5. İzleme ve Optimizasyon: Reklam kampanyasının performansı izlenir ve gerekli ayarlamalar yapılır. 6. Sürekli Optimizasyon: A/B testleri ile farklı reklam varyasyonları denenir ve dönüşüm oranları artırılmaya çalışılır.