Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google My Business (GMB), SEO için yeterli bir araç olabilir, ancak yerel SEO stratejilerini güçlendirmek için tek başına yeterli olmayabilir 13.
GMB'nin SEO'ya katkıları şunlardır:
- Görünürlük artışı 134. Doğrulanmış bir GMB profili, işletmenin Google tarafından güvenilir bir kaynak olarak algılanmasını sağlar ve bu da arama sıralamasını olumlu etkiler 13.
- Müşteri etkileşimi 34. Yorumlar ve mesajlaşma gibi özellikler, müşterilerle doğrudan etkileşim kurma imkanı sunar 34.
- Veri ve analizler 3. GMB, müşterilerin işletmeyi nasıl bulduğuna ve etkileşimde bulunduğuna dair veriler sağlar 3.
Yerel SEO'yu daha da geliştirmek için dizin listeleri, yerel içerik pazarlaması ve bağlantı kurma gibi ek stratejiler de gereklidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: