Buradasın
Google işletme hesabına birden fazla kişi nasıl eklenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google işletme hesabına birden fazla kişi eklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- İşletme profiline gidilir 1.
- "Diğer" seçeneğine, ardından "İşletme Profili Ayarları"na ve "Kişiler ve Erişim"e tıklanır 12.
- Sol üstte "Ekle" seçeneğine ve ardından "Yeni Kullanıcı Davet Et" seçeneğine tıklanır 12.
- E-posta adresi girilir 12.
- "Erişim" bölümünde "Sahip" veya "Yönetici" rolleri seçilir 12.
- "Davet Et" seçeneğine tıklanır 12.
Davet edilen kullanıcılar, daveti kabul ederek hemen erişim elde edebilir 1. Davet kabul edildiğinde, kullanıcıya bir e-posta gönderilir 1.
Mevcut tüm kullanıcılar ve bekleyen davetler, "Kişiler ve Erişim" sayfasında bulunabilir 1. Bir davetiyeyi iptal etmek için "BEKLEMEDE" bölümünde kullanıcı bulunup "Davetiyeyi İptal Et" seçeneği seçilir 1.
Yalnızca sahipler, diğer sahiplerin ve yöneticilerin erişim rollerini değiştirebilir 1.
Birincil sahip sizseniz, birincil sahipliği başka bir kullanıcıya aktarana kadar kendinizi kaldıramazsınız 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: