Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google'ın içerik kalitesi yönergeleri, E-E-A-T olarak bilinen dört ana kritere dayanır:
- Experience (Deneyim): İçeriğin yazarının, bahsettiği konuyla ilgili kişisel deneyimlere sahip olması 14.
- Expertise (Uzmanlık): Yazarın, konu hakkında gerekli bilgi düzeyine ve yetkinliğe sahip olması 14.
- Authoritativeness (Otoriterlik): İçeriğin ve yazarın, diğer web siteleri veya kullanıcılar tarafından kazanılan otoriteye sahip olması 14.
- Trustworthy (Güvenilirlik): İçeriğin, genel olarak web sitesinin ne kadar güvenilir olduğunu yansıtması 14.
Ayrıca, Google'ın diğer kalite yönergeleri arasında içeriğin kapsamı ve derinliği, özgünlük, okunabilirlik ve yapı gibi faktörler de yer alır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: