Google Workspace ile aşağıdaki işlemler yapılabilir: 1. İletişim ve İş Birliği: Gmail ile profesyonel e-posta gönderimi, Google Meet ile video konferanslar, Google Chat ile anlık mesajlaşma ve dosya paylaşımı. 2. Üretkenlik Araçları: Google Docs, Sheets ve Slides ile belge, elektronik tablo ve sunum oluşturma, düzenleme ve gerçek zamanlı işbirliği. 3. Dosya Depolama ve Paylaşım: Google Drive ile dosyaları bulutta depolama, paylaşma ve birden fazla kullanıcının aynı belge üzerinde aynı anda çalışabilmesi. 4. Takvim Yönetimi: Google Calendar ile randevu planlama, hatırlatıcı ayarlama ve yinelenen etkinlikler oluşturma. 5. Güvenlik: İki faktörlü kimlik doğrulama, veri şifreleme ve güvenlik kontrolleri ile kullanıcı verilerinin korunması. 6. Yönetim: Kullanıcı hesaplarını ve kaynaklara erişimi yönetme, kuruluş genelinde güvenlik politikalarını uygulama. 7. Özelleştirme ve Entegrasyon: Kendi alan adınızı kullanarak e-posta adreslerini özelleştirme ve üçüncü taraf araç ve hizmetlerle entegrasyon.