Google'ın GPP (Global Privacy Platform) politikası, yayıncıların ve reklam teknoloji satıcılarının kullanıcı gizliliği ve rıza sinyallerini dijital reklam tedarik zinciri boyunca iletmelerine yardımcı olmayı amaçlar. Google'ın GPP ile ilgili bazı politikaları: ABD eyalet gizlilik yasalarına uyum: Google, GPP kullanımını zorunlu kılmaz, ancak yayıncıların ABD eyalet gizlilik yasalarına uyum için GPP dizelerini kullanmalarını önerir. Kabul edilen dizeler: Google, GPP içinde yalnızca ABD Ulusal, Kaliforniya, Virginia, Colorado ve Connecticut dizelerini kabul eder. Küçükler için rıza sinyalleri: GPP, 13 yaşından küçük kullanıcıların kişisel verilerinin işlenmesi için izin veya izin vermeme durumuna göre çocuk odaklı tedavi (TFCD) isteklerini işaretler. Google, Avrupa Ekonomik Alanı veya Birleşik Krallık'taki kullanıcılar için IAB Avrupa TCF'yi kullanmaya devam edecektir.