Google Ads dinamik reklamları, web sitesinin içeriğine dayanarak otomatik olarak reklam başlıkları ve hedef sayfalar oluşturan bir reklam türüdür. Dinamik reklamların bazı özellikleri: Zaman tasarrufu: Anahtar kelime, teklif ve reklam metni gibi unsurların her ürün için ayrı ayrı oluşturulmasına gerek yoktur. Alakalı başlıklar: Arama sorgusuyla ilgili olduğunda, Google Ads web sitesindeki en alakalı sayfanın başlığını dinamik olarak oluşturur. Esnek hedefleme: Web sitesinin tamamına veya belirli kategorilere ya da sayfalara yönelik reklam hedeflemesi yapılabilir. Ek trafik: Anahtar kelime tabanlı kampanyaların hedeflemediği potansiyel fırsatları belirleyerek siteye ek trafik ve satış getirebilir. Görünen URL basitleştirilmesi: Reklam oluştururken görünen URL'nin manuel olarak girilmesi gerekmez, Google Ads bunu otomatik olarak ayarlar.