• Buradasın

    Google Görevler nasıl kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Google Görevler (Task) kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Erişim:
      • Web tarayıcınızda tasks.google.com adresini ziyaret edebilir veya Gmail, Takvim, Chat ve Drive gibi Workspace uygulamalarının yan panelinden erişebilirsiniz 12.
    2. Görev Ekleme:
      • Görevlere ayrıntılar ekleyebilir ve alt görevler oluşturabilirsiniz 13.
      • Gmail'de e-postadan görev oluşturabilir, Google Chat'te doğrudan mesaja dayalı görev veya grup görevi oluşturabilir, Google Dokümanlar'da ise kendinize veya başkalarına görev atayabilirsiniz 12.
    3. Organizasyon:
      • Farklı projeler veya kategoriler için ayrı görev listeleri oluşturabilir, görevleri sürükleyip bırakarak istediğiniz sıraya göre yeniden sıralayabilir ve önemli görevlere yıldız ekleyebilirsiniz 23.
    4. Takip:
      • Görevlere tarih ve saat ekleyerek otomatik hatırlatıcılar alabilir ve ilerlemenizi takip edebilirsiniz 25.
    Google Görevler mobil uygulamasını kullanmak için:
    • Android cihazlar için Play Store'dan, iOS cihazlar içinse App Store'dan indirebilirsiniz 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Google görevler ücretli mi?

    Google Görevler (Google Tasks) uygulaması ücretsizdir. Google Görevler'e erişmek için bir Google hesabınızın olması yeterlidir.

    Google'da görevler nerede?

    Google Görevler (Tasks) şu yerlerde bulunabilir: Web tarayıcısı. Mobil uygulama. Diğer Google ürünlerinde. Görevler, aşağıdaki ürünlerin yan panellerinde yer alır: Gmail; Google Takvim; Google Chat; Google Drive; Google Dokümanlar; Google E-Tablolar; Google Slaytlar. İş veya okul hesaplarında Görevler'e erişimi yönetici kontrol eder.

    Görevler uygulaması ne işe yarar?

    Görevler uygulaması, kullanıcıların işlerini ve projelerini daha sistemli bir şekilde yönetmelerine yardımcı olur. Görevler uygulamasının bazı işlevleri: Görev takibi: Görevlere ayrıntılar ekleme, alt görevler oluşturma ve son tarihler belirleme. İş birliği: Ekip üyeleri arasında görev paylaşma ve iş birliği yapma. Hatırlatıcılar: Görevlerin zamanında tamamlanmasına yardımcı olan bildirimler. Organizasyon: Görevleri kategorize etme, etiketleme ve önceliklendirme. Senkronizasyon: Tüm cihazlarda görevlerin senkronize edilmesi.