• Buradasın

    Google Drive'da toplama nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Google Drive'da dosya ve klasör toplama işlemleri şu şekilde yapılabilir:
    1. Web Arayüzü: drive.google.com adresine gidip sol üstte "Yeni" butonuna tıklayarak "Dosya Yükle" veya "Klasör Yükle" seçeneğini seçmek ve dosyaları seçmek 12.
    2. Masaüstü Uygulaması: Google Drive uygulamasını indirip bilgisayarınızdaki "Google Drive" klasörüne dosyaları sürüklemek 13.
    3. Mobil Uygulama: Google Drive uygulamasını açıp sağ alt köşedeki "Yükle" butonuna basarak dosyaları seçmek 23.
    Ayrıca, dosyaları doğrudan Google Drive'a kaydetmek için Chrome tarayıcısında "Google Drive'a Kaydet" uzantısını kullanabilirsiniz 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Google Drive'da bulut nasıl kullanılır?

    Google Drive'da bulut kullanımını aşağıdaki adımlarla gerçekleştirebilirsiniz: 1. Hesap Oluşturma ve Giriş: Google Drive'ı kullanabilmek için bir Google hesabınız olmalıdır. 2. Dosya Yükleme: Bilgisayarınızdan dosya yüklemek için drive.google.com adresinde sol üstte yer alan "yeni sekmesi" ile "dosya yükleme" butonuna basın ve yüklemek istediğiniz dosyayı seçin. 3. Senkronizasyon: Tüm cihazlarınızda dosyaların güncel kalması için Google Drive uygulamasını indirip kurduktan sonra Google hesabınıza giriş yapın ve senkronizasyonu ayarlayın. 4. Dosya İndirme: İndirmek istediğiniz dosyalara sağ tıklayarak "indir" sekmesini seçin. 5. Paylaşım ve Güvenlik: Dosyalarınızı paylaşılabilir hale getirmek için sağ tık menüsünden "Paylaşılabilir Bağlantıyı Al" seçeneğini kullanın.