Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google dönüşüm etiketleri, kullanıcıların reklamlarla etkileşime geçtikten sonra gerçekleştirdiği değerli işlemleri (örneğin, satın alma, form doldurma, üyelik) izlemek için kullanılır 14. Bu etiketler, reklam kampanyalarının performansını ölçmek ve yatırım getirisini artırmak için önemlidir 4.
Bazı Google dönüşüm etiketi türleri:
- Web sitesi eylemleri 5. Çevrimiçi satın alma, bültene kaydolma, form doldurma gibi işlemleri içerir 5.
- Telefon aramaları 5. Reklamlarla etkileşime geçen kişilerin telefon arama eylemlerini takip eder 5.
- Uygulama indirmeleri 5. Müşterilerin uygulamayı indirme veya uygulama içinde gerçekleştirdiği eylemleri izler 5.
- Çevrimdışı içe aktarmalar 5. Reklam tıklamasının mağazada yüz yüze bir satın almaya veya e-posta/telefon üzerinden bir dönüşüme yol açmasını izler 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: