Buradasın
Google'da reklam uzmanlığı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google'da reklam uzmanlığı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Google Ads hesabı açma 4. ads.google.com adresine gidilip “Hesap Oluştur” butonuna tıklanarak hesap oluşturulabilir 4.
- Kampanya ayarlarının yapılandırılması 4. Günlük bütçe, reklam yayın saatleri, konum ve dil hedefleme, ağ hedefleme ve teklif stratejisi gibi ayarlar yapılabilir 4.
- Anahtar kelimelerin belirlenmesi 4. Google Keyword Planner, Semrush, Ahrefs gibi araçlarla kullanıcıların ilgili sektörde hangi kelimelerle arama yaptığı, bunların zorluğu ve rekabet seviyesi belirlenebilir 4.
- Bütçe belirleme 4. Bütçe, reklam performansı açısından önemlidir 4.
- Reklam metninin yazılması 4. Reklam türüne bağlı olarak görsel ve video kullanımı söz konusu olabilir 4.
- Reklamların oluşturulması 4. Tüm kontroller yapıldıktan sonra reklamlar oluşturulur ve yayınlanır 4.
Google'da reklam vermek uzmanlık gerektiren bir işlemdir ve kendi içerisinde farklı aşamalardan oluşur 4. Bu nedenle, bir uzmanla çalışmak faydalı olabilir 5.
Ayrıca, Google Ads sertifikaları kazanarak dijital reklamcılık uzmanlığı kanıtlanabilir 1. Google Ads sertifikasyon değerlendirmesini başarıyla geçmek için Skillshop'taki kurslara katılmak faydalı olabilir 1.
Google'da reklam uzmanlığı yapmak için bir diğer adım da Google Ads'in arkasındaki mantığı anlamaktır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: