Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google, çok dilli siteleri çeşitli faktörler aracılığıyla anlar:
- Arama Dili: Kullanıcının arama yaptığı dil, Google'ın hangi dilde içerik sunması gerektiğini belirlemesine yardımcı olur 1.
- Görüntüleme Dili Ayarı: Google Arama'daki görüntüleme dili ayarı, arama sonuçlarının dilini etkiler ancak tüm sonuçlar bu dile göre filtrelenmez 1.
- Tarayıcı ve Cihaz Ayarları: Tarayıcılar ve cihazlar, tercih edilen dilleri ayarlayabilir ve bu ayarlar Google'a iletilirse arama sonuçlarının dilini belirlemeye yardımcı olabilir 1.
- Hreflang Etiketleri: Google, sayfaların farklı dil sürümlerini etiketlemek için hreflang etiketlerini kullanır 25.
- URL Yapısı: Farklı dil sürümleri için farklı URL'ler kullanmak, Google'ın doğru dil varyantını tanımlamasına yardımcı olur 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: