• Buradasın

    Google Ads uygulama reklamları için sütunlar nelerdir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Google Ads uygulama reklamları için özel sütunlar, kullanıcıların ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen ve reklam performans analizlerini detaylı şekilde sunan metrikler içerir 125.
    Bazı özel sütun örnekleri:
    • Mobil tıklamalar 15. Mobil cihazlardan gelen tıklamaları filtreleyerek analiz etme 15.
    • Dönüşüm oranları 2. Reklamların web sitesine olan dönüşüm oranlarını hesaplama 2.
    • Maliyet oranları 2. Reklamların maliyet oranlarını takip etme 2.
    • Tarih aralıkları 5. Metrikleri belirli tarih aralıklarında hesaplayıp karşılaştırma 5.
    • E-tablo işlevleri 5. Formüllerde e-tablo işlevleri kullanma 5.
    Özel sütun oluşturmak için Google Ads hesabında "Sütunları Değiştir" bölümüne gidilir, özel sütun butonuna tıklanarak isim, açıklama ve formül girilir 125.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Google Ads ile neler yapılabilir?

    Google Ads ile yapılabileceklerden bazıları şunlardır: Hedef kitleye ulaşım. Marka bilinirliğini artırma. Esnek bütçe seçenekleri. Performans ölçümü ve iyileştirme. Çeşitlendirilmiş reklam seçenekleri. Yeniden pazarlama ve kişiselleştirme. Yerel ve küresel pazarlara ulaşma. Google Ads'in neler yapabildiği, kullanılan reklam modeline göre değişiklik gösterebilir. Google Ads reklam modelleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için aşağıdaki kaynaklar kullanılabilir: ads.google.com; support.google.com; ikas-landing-dev.vercel.app; ideasoft.com.tr; gokhantuz.com.

    Google Ads reklam analizi nasıl yapılır?

    Google Ads reklam analizi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Google Ads hesabına giriş yapma. 2. Analizler sayfasına ulaşma. 3. Analiz türlerini inceleme. 4. Verileri yorumlama. Ayrıca, Google Ads hesap analizi için profesyonel destek alınabilir. Google Ads reklam analizi yaparken bir uzmana danışmak, doğru ve etkili sonuçlar elde etmek açısından faydalı olabilir.

    Google Ads dinamik reklam nedir?

    Google Ads dinamik reklamları, web sitesinin içeriğine dayanarak otomatik olarak reklam başlıkları ve hedef sayfalar oluşturan bir reklam türüdür. Dinamik reklamların bazı özellikleri: Zaman tasarrufu: Anahtar kelime, teklif ve reklam metni gibi unsurların her ürün için ayrı ayrı oluşturulmasına gerek yoktur. Alakalı başlıklar: Arama sorgusuyla ilgili olduğunda, Google Ads web sitesindeki en alakalı sayfanın başlığını dinamik olarak oluşturur. Esnek hedefleme: Web sitesinin tamamına veya belirli kategorilere ya da sayfalara yönelik reklam hedeflemesi yapılabilir. Ek trafik: Anahtar kelime tabanlı kampanyaların hedeflemediği potansiyel fırsatları belirleyerek siteye ek trafik ve satış getirebilir. Görünen URL basitleştirilmesi: Reklam oluştururken görünen URL'nin manuel olarak girilmesi gerekmez, Google Ads bunu otomatik olarak ayarlar.

    Google Ads reklam hesabı nedir?

    Google Ads reklam hesabı, Google'ın reklam verme platformu olan Google Ads'e kayıtlı olan ve reklam yayınlamak için gerekli ayarların yapıldığı hesaptır. Google Ads hesabı ile: Web sitesinin trafiği artırılabilir, marka bilinirliği yükseltilebilir ve ürün veya hizmetler daha iyi tanıtılabilir. Belirli anahtar kelimelerle veya demografik özelliklere göre hedef kitleye ulaşılabilir. Reklam performansı ölçülebilir ve buna göre ayarlamalar yapılabilir. Çeşitli reklam formatları arasından seçim yapılabilir. Google Ads hesabı oluşturmak için ads.google.com web sitesine gidilip “Hemen Başlayın” butonuna basmak gerekir.

    Google Ads reklam ayarları nasıl yapılır?

    Google Ads reklam ayarlarını yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Hedeflerin belirlenmesi. 2. Hedef kitlenin tanımlanması. 3. Anahtar kelimelerin belirlenmesi. 4. Google Ads hesabının açılması. 5. Reklam kampanyasının oluşturulması. Google Ads hesabına giriş yapılır. En soldaki menüden “Oluştur” butonuna basılır. Yeni bir kampanya başlatılır ve kampanya türü seçilir. Hedef kitle, anahtar kelimeler ve bütçe belirlenir. Reklamın metni yazılır ve kampanya yayınlamaya hazır olduğunda başlatılır. Google Ads reklam ayarlarının yapılması için bir uzmandan destek alınabilir.

    Google Ads reklamında farklı linkler nasıl verilir?

    Google Ads reklamında farklı linkler vermek için iki ana URL türü kullanılabilir: görünen URL ve açılış sayfası URL'si. Görünen URL: Reklamda gösterilen web sitesi adresidir. Açılış sayfası URL'si: Kullanıcıların reklam tıklandığında yönlendirileceği web sayfasının adresidir. Reklamdaki görünen URL ile ziyaretçilerin yönlendirileceği açılış sayfası URL'sinin aynı web sitesi içinde olması Google'ın politikasıdır. Google Ads reklamında farklı linkler vermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Google Ads hesabında oturum açın. 2. "Kampanyalar" sekmesine tıklayın ve reklam yayınlanacak kampanyaya giriş yapın. 3. Kampanya içinde "Reklamlar ve Uzantılar" sekmesine tıklayın. 4. Açılan menüden "Reklamlar" sekmesine tıklayın. 5. Yeni reklam oluşturmak için "+ butonuna basın. 6. Panelden "Duyarlı Arama Ağı Reklamı" seçeneğini seçin. 7. Reklamın bileşen ve uzantılarını tanımlayın. 8. En alt bölümden "Reklamı Kaydet"e tıklayın. Reklam linkleri ile ilgili daha fazla bilgi ve destek için bir Google Ads uzmanından yardım alınması önerilir.

    Google Ads kurulumu nasıl yapılır?

    Google Ads kurulumu için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Google Ads'e giriş yapma. 2. Reklam hedefinin belirlenmesi. 3. İşletme bilgilerinin girilmesi. 4. Coğrafi alan seçimi. 5. Anahtar kelimelerin yazılması. 6. Reklam oluşturma. 7. Bütçe belirleme. 8. Son kontrollerin yapılması. 9. Ödeme. Tüm işlemler tamamlandıktan sonra reklam onay aşamasına geçer. Google Ads kurulumu için ayrıca aşağıdaki kaynaklar da kullanılabilir: support.google.com; support.ikas.com; youtube.com; mertsener.com.tr.