Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads teklif simülasyon aracı (bid simulator), farklı teklif verme senaryolarında reklam gruplarının, ölçütlerin ve kampanyaların performansını tahmin etmeye yarar 125. Bu tahminler, teklif stratejisini ayarlamak ve optimize etmek için kullanılır 12.
Teklif simülasyon aracının bazı kullanım amaçları:
- Performans tahmini 15. Anahtar kelimeler veya reklam grupları için tekliflerin değiştirilmesi durumunda, tıklama sayısı, maliyet, gösterim sayısı, dönüşüm sayısı ve dönüşüm değeri gibi metriklerin nasıl etkileneceğini gösterir 15.
- Bütçe optimizasyonu 1. Kampanya düzeyindeki teklif değişikliklerinin trafiği nasıl etkileyeceğini analiz ederek, bütçenin artırılması gerekip gerekmediğini ve gerekirse hangi tutara yükseltilmesi gerektiğini belirler 1.
- Neden görünmeme analizi 5. Tekliflerin çok düşük olması nedeniyle reklamların görünmemesi durumunda, farklı tekliflerin kampanya sonuçlarını nasıl etkileyebileceğini açıklar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: