Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads (eski adıyla Google AdWords), Google'ın reklam verme platformudur ve çeşitli işlevlere sahiptir:
- Hedef Kitleye Ulaşma: Belirli anahtar kelimeler veya demografik özelliklere göre hedef kitleye ulaşarak potansiyel müşterilere reklam gösterme imkanı sağlar 12.
- Marka Bilinirliğini Artırma: Markanın çevrimiçi görünürlüğünü artırarak daha geniş bir kitleye ulaşılmasını ve marka bilinirliğinin güçlenmesini sağlar 13.
- Esnek Bütçe Seçenekleri: Farklı bütçeleri karşılayan esnek ödeme seçenekleri sunar ve reklamverenler kendi bütçelerine göre kampanyalar oluşturabilirler 12.
- Performans Ölçümü ve İyileştirme: Reklam kampanyalarının performansını ölçmeye ve buna göre ayarlamalar yapmaya olanak tanır 13.
- Çeşitli Reklam Formatları: Metin tabanlı arama reklamlarından, görsel içerikli display ve video reklamlara kadar çeşitli reklam formatları sunar 13.
- Yeniden Pazarlama ve Kişiselleştirme: Daha önce web sitesini ziyaret etmiş kullanıcılara yeniden ulaşarak kişiselleştirilmiş reklam stratejisi sunar 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: