Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'in çalışma şekli şu şekildedir:
- Kullanıcı araması 5. Kullanıcı, Google’da bir anahtar kelime arar 5.
- Açık artırma 5. Belirlenen anahtar kelimeler için teklif verilen kampanya devreye girer 5.
- Kalite puanı ve teklif 5. Reklamın alaka düzeyi, karşılama sayfasının kalitesi ve teklif dikkate alınır 5.
- Reklam gösterimi 5. Reklam, sıralamaya bağlı olarak kullanıcıya gösterilir 5.
Google Ads'in bazı özellikleri:
- Hedefleme seçenekleri 5. Konum, yaş, cinsiyet, ilgi alanı gibi detaylı filtrelerle doğru kitleye ulaşma imkanı sunar 5.
- Esnek bütçeleme 5. Küçük işletmelerden büyük markalara kadar her bütçeye uygun reklam kampanyaları oluşturulabilir 5.
- Anında sonuçlar 5. Reklamlar, onaylandıktan hemen sonra yayınlanmaya başlar ve hızlı sonuçlar alınabilir 5.
- Ölçülebilirlik 5. Hangi reklamların çalıştığı, dönüşüm oranları ve bütçenin performansı gerçek zamanlı olarak takip edilebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: