• Buradasın

    Google Ad Manager ne işe yarar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Google Ad Manager, yayıncıların reklam envanterlerini daha etkin bir şekilde yönetmelerine olanak tanıyan bir reklam yönetim platformudur 234.
    Başlıca işlevleri:
    • Reklam envanterini yönetme 23. Yayıncılar, sitelerindeki reklam alanlarını Google Ad Manager üzerinden yönetebilir 3.
    • Programatik reklamcılık 34. En yüksek teklifi veren reklamverenlerin reklamlarını göstererek gelirleri artırır 3.
    • Veri analitiği ve raporlama 234. Reklam performansını ölçerek en iyi stratejileri belirlemeye yardımcı olur 3.
    • Reklam engelleyicilere karşı koruma 3. Reklamları optimize ederek görünürlüğü artırır 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Google ad nasıl çalışır?

    Google Ads (eski adıyla Google AdWords), Google'ın reklam verme platformudur. Google Ads'in çalışma şekli şu şekildedir: 1. Kullanıcı araması. 2. Açık artırma. 3. Kalite puanı ve teklif. 4. Reklam gösterimi. Google Ads'in bazı özellikleri: Hedefleme seçenekleri. Esnek bütçeleme. Anında sonuçlar. Ölçülebilirlik.

    Google ad manager ile Google Ads aynı mı?

    Google Ad Manager ve Google Ads aynı değildir, her biri farklı amaçlara hizmet eden Google'ın reklamcılık platformlarıdır. Google Ads (eski adıyla Google AdWords), reklamverenlerin Google'ın arama sonuçları, web siteleri, YouTube ve çeşitli iş ortağı sitelerinde ürün veya hizmetlerini tanıtmalarına olanak tanıyan bir reklam platformudur. Google Ad Manager ise yayıncıların (web sitesi sahipleri, uygulama geliştiricileri vb.) dijital mülklerinin reklam envanterini yönetmelerine, optimize etmelerine ve gelirlerini artırmalarına yardımcı olan bir reklam yönetim platformudur. Google Ad Manager, eski adıyla DoubleClick for Publishers (DFP) ve DoubleClick Ad Exchange (AdX) platformlarını birleştirir.