Buradasın
Gazi Üniversitesi Ebys nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Gazi Üniversitesi EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) kullanımı için aşağıdaki adımlar takip edilmelidir:
- EBYS sistemine giriş: Kurum tarafından verilen kullanıcı adı ve şifre ile EBYS ana ekranına giriş yapılır 1.
- Evrak işlemleri: Ana ekrandaki menüden "Evrak İşlemleri" bölümüne tıklanır ve "Evrak Oluştur" seçeneği seçilir 1.
- Evrak bilgilerinin girilmesi: Konu kodu ve konu alanı doldurulur, evrakın hangi klasörde yer alacağı seçilir ve saklama süresi belirlenir 1.
- Gereği ve onay akışı: Evrakın kimlere hitap ettiği ve hangi birimler veya kişiler tarafından onaylanacağı belirlenir 1.
- Yazının yazılması: EBYS editörü üzerinden resmi yazı, belirlenen formatta yazılır ve gerekirse ekler eklenir 1.
- Kaydetme ve onaya sunma: Yazı tamamlandıktan sonra "Kaydet" ve ardından "Onaya Sun" butonlarına tıklanır, evrak e-imza ile imzalanır ve onaylandıktan sonra ilgili kurum veya kişilere dijital olarak gönderilir 1.
EBYS sistemine giriş ve kullanım detayları, kurumun belirlediği prosedürlere göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: