• Buradasın

    Fortel santral kaç hat destekler?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Fortel santrallerin desteklediği hat sayıları modeline göre değişiklik göstermektedir:
    • Fortel Z206: 2/6 kapasiteli 2.
    • Fortel Z308: 3/8 kapasiteli 24.
    • Fortel P832: 4 harici hat / 16 dahili abone, isteğe bağlı kartlarla 8 harici ve 32 dahili kapasiteye kadar yükseltilebilir 3.
    • Fortel P308: 3 harici hat / 8 dahili abone 5.
    Fortel'in daha yüksek kapasiteli santral modelleri de bulunmaktadır, örneğin Fortel F1033 3 FXO, 3 FXS hattını destekler 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Fortel telefon santrali nasıl çalışır?

    Fortel telefon santralleri, hem analog hem de IP tabanlı olarak çalışabilir ve aşağıdaki temel işlevlere sahiptir: 1. Bağlantı ve Konfigürasyon: Santral, modeline göre ip adresine WebGUI veya PBX D600 programı aracılığıyla bağlanır ve gerekli konfigürasyonlar yapılır. 2. Dış ve İç Hat Ayarları: Analog dış hatlar, santralin line veya co portlarına, dahili hatlar ise phone veya dahili no yazan portlara bağlanır. 3. Sesli Yanıt Sistemi (IVR): Gelişmiş sesli yanıt sistemi (robot) ile gelen aramalar karşılanır ve gerekli yönlendirmeler yapılır. 4. Ses Kaydı ve Mesaj Servisi: Tüm konuşmaların ses kaydı yapılabilir ve bırakılan mesajlar mail ile gönderilebilir. 5. Çoklu Numara Kaydı: Birden fazla aynı numaralı dahili numara kaydedilebilir ve her dahiliye ayrı ayrı beklemede müzik ve zil tonu atanabilir. 6. Şubeler Arası Bağlantı: Şubeler arası bağlantı ile ücretsiz dahili görüşme sağlanabilir.

    Santral çeşitleri nelerdir?

    Santral çeşitleri: Analog santral. IP santral. Sayısal (dijital) santral. Ayrıca, termik santraller (dizel, buhar türbinli, gaz türbinli) ve elektrik santralleri (jeotermik, hidroelektrik, nükleer) gibi farklı enerji üretim yöntemlerine dayalı santral türleri de bulunmaktadır.

    PBX ve santral aynı mı?

    Evet, PBX ve santral aynı şeyi ifade eder. PBX (Private Branch Exchange), organizasyonun içindeki dahili görüşmeleri ve organizasyonun dış dünya ile olan harici görüşmelerini anahtarlayan ve yönlendiren telefon santralı sistemidir.