Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Fiber internet port sorununun çözümü için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- İnternet servis sağlayıcısına başvuru yapmak 14. Türk Telekom gibi sağlayıcıların müdürlüklerine gidilip veya 444 1 444 aranarak port talebi iletilebilir 14.
- BTK'ye şikayet oluşturmak 14. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu aracılığıyla şikayet ve dilekler iletilerek sorunun çözülmesi talep edilebilir 14.
- Alternatif internet sağlayıcılarını değerlendirmek 4. Port sorunu devam ederse, fiber altyapıya sahip diğer şirketlerle görüşülebilir 4.
- Altyapısız internet seçeneklerini değerlendirmek 1. Mobil internet gibi altyapısız internet hizmetleri, port açılana kadar geçici çözüm sunabilir 1.
Port sorununun çözümü, yetkililerin bölgede yeni bir port eklemesine bağlıdır ve bu süreç 5-6 ay kadar sürebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: