• Buradasın

    Facebook potansiyel müşteri formu nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Facebook'ta potansiyel müşteri formu oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Facebook Business'a giriş yapın 3.
    2. Değerlendirme kısmından “Potansiyel müşteriler bulma” kutusunu işaretleyerek reklam alanına geçin 3.
    3. Facebook’un istediği koşulları onaylayın 3. Onaylamazsanız bir form reklamı oluşturamazsınız 3.
    4. Hedef kitleyi ve ilgi alanlarını seçin 3. Aynı zamanda reklam bütçenizi ve reklamın nerelerde gösterileceğini de seçin 3.
    5. Reklam kimliği bölümüne geçin 3.
    6. Metin ve Bağlantılar kısmında reklamınızda nasıl bir yazı görüneceğine, hangi bağlantıların bulunacağına, nasıl bir “eylem çağrısı” cümlesine sahip olacağına karar verin 3.
    7. Hızlı formlara geçin 3.
    Hızlı formlar, Reklam Yöneticisi ya da Facebook sayfasından oluşturulabilir 13.
    Hızlı form oluştururken dikkat edilmesi gereken bazı noktalar şunlardır:
    • Formun dilini seçmek 1.
    • (İsteğe bağlı) Gizlilik ilkesi eklemek 1.
    • Form önizlemesini düzenlemek 1.
    • Formu tamamlamak için “İleri”ye tıklamak 1.
    • Reklamı yayınlamak için “Tanıtımını Yap”a tıklamak 1.
    Potansiyel müşteri reklamlarıyla 18 yaşın altındaki kişileri hedeflemek mümkün değildir 1.
    Daha detaylı bilgi ve destek için Meta İşletme Yardım Merkezi kullanılabilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Facebook reklam yönetimi nasıl yapılır?

    Facebook reklam yönetimi için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Facebook Ads Manager'ı açın. 2. Reklamın hedef kitlesini belirleyin. 3. Reklam formatını seçin. 4. Reklam içeriğini oluşturun. 5. Reklam bütçesini belirleyin. 6. Reklamı yayınlayın. Facebook reklam yönetimi için Power Editor gibi araçlar da kullanılabilir. Facebook reklam yönetimi hakkında daha fazla bilgi almak için bir dijital pazarlama ajansından destek alınabilir.

    Facebook işletme sayfası ne işe yarar?

    Facebook işletme sayfası, işletmelere çeşitli avantajlar sağlar: Marka bilinirliğini artırma. Ürün ve hizmet tanıtımı. Müşteri etkileşimi. Hedefli reklam. Web sitesi trafiğini artırma. Analiz ve ölçüm.

    Meta potansiyel müşteri formu nasıl yapılır?

    Meta (Facebook) potansiyel müşteri formu oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Business.facebook.com adresine girilir ve bir kampanya oluşturma sayfasına gidilir. 2. Kampanya amacı olarak "Potansiyel Müşteriler" seçeneği seçilir ve devam edilir. 3. Açılan pencerede "Tailored leads campaign" veya "Manuel potansiyel müşteriler kampanyası" seçeneklerinden biri seçilir. 4. Kampanya düzenleme penceresinde aşağıdaki adımlar uygulanır: Reklam yöneticisi daha düzenli olması için kampanya, reklam seti ve reklam isimleri düzenli bir şekilde yazılır. Kampanya adı girilir ve reklam setinde düzenlemelere devam etmek için "İleri" butonuna basılır. Reklam seti için bir isim verilir. Dönüşüm > Dönüşüm Konumu için "Hızlı Formlar" seçeneği seçilir. Facebook sayfası seçilir. Meta’nın Potansiyel Müşteri Reklamları Koşulları kabul edilir. Bütçe ve Plan aşamasında günlük veya haftalık bütçe miktarı yazılır. Plan aşamasında kampanya için son tarih girilebilir. Yeni hedef kitle oluşturulur veya daha önceden oluşturulan bir hedef kitle kampanyada kullanılmak üzere seçilir. Reklam alanları seçeneğinde "Advantage+ Reklam Alanları" aktif edilir. 5. Daha önceden oluşturulan bir form yoksa "Form Oluştur" butonuna tıklayarak form oluşturulabilir. Potansiyel müşteri formu oluştururken bir gizlilik ilkesi eklenmesi ve bu ilkeye ait URL'nin formda belirtilmesi gereklidir.