Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Facebook Dönüşüm API'si (Conversions API), Facebook reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve optimize etmek için kullanılan bir araçtır 12.
İşleyişi: Sunuculara doğrudan veri göndererek çalışır ve kullanıcı etkileşim verilerini web sitesi, uygulama veya diğer veri kaynakları üzerinden toplayarak Facebook reklam platformuna iletir 1. Bu sayede, dönüşüm izleme pikselinin toplayamadığı verileri de işleyebilir 1.
Kullanım Alanları:
- Hedef kitle analizi: Reklamların kime yönlendirildiğini ve bu kitlelerden nasıl tepkiler alındığını anlamaya yardımcı olur 1.
- Reklam yatırımlarının maksimizasyonu: Daha hedefli veriler toplanarak reklam harcamalarının optimize edilmesini sağlar 1.
- Müşteri yolculuğu izleme: Kullanıcıların marka ile olan yolculuğunu izleyerek dönüşüm sağladıkları noktaları analiz eder 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: