Excel'de zarf üstüne yazı yazmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Posta Listesini Oluşturma: İlk olarak, zarf göndereceğiniz alıcıların listesini Excel'de oluşturun 1. Bu listede ad, soyad, adres, eyalet, ülke, posta kodu gibi sütunlar olmalıdır 1.
- Zarf Şablonunu Hazırlama: Microsoft Word'de boş bir belge açın ve "Postalar" sekmesinden "Zarflar"ı tıklayın 15. Zarflarınızın hangi kağıt boyutunda olacağını belirtin ve "Önizleme" simgesini kullanarak zarf seçeneklerini ayarlayın 1.
- Yazıcı Beslemesini Ayarlama: "Postalar" ve "Zarflar" sekmelerine geri dönüp "Seçenekler"i seçin 5. "Yazdırma Seçenekleri" sekmesinde, zarfınızın yazıcıya nasıl besleneceğini ayarlayın 1.
- Adres Mektup Birleştirme: Word'de "Adres Mektup Birleştirmeyi Başlat" ve ardından "Zarflar"ı tıklayın 15. Zarf şablonunuzu kaydedin ve Excel e-tablonuzu seçerek adres mektup birleştirmeyi başlatın 15.
- Zarfları Yazdırma: "Sonlandır ve Birleştir" seçeneğini tıklayın, ardından "Belgeleri Yazdır"ı seçerek zarfları yazdırın 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: