Web üzerinden Excel kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Microsoft hesabına giriş yapın: Office 365 veya Microsoft hesabınızla OneDrive veya Outlook.com'a giderek oturum açın. 2. Yeni çalışma kitabı oluşturun: OneDrive sayfanızda, "Yeni" butonuna ve ardından "Excel çalışma kitabı" seçeneğine tıklayarak yeni bir Excel çalışma kitabı oluşturun. 3. Çalışma kitabını düzenleyin: Oluşturduğunuz çalışma kitabını istediğiniz gibi düzenleyin, formüller, tablolar, grafikler ekleyin ve veri analizi yapın. 4. Kaydedin ve paylaşın: Çalışmanızı otomatik olarak kaydedilir, "Paylaş" butonu ile diğerleriyle kolayca paylaşabilirsiniz. Excel Online, aynı belge üzerinde eş zamanlı olarak birden çok kullanıcının çalışmasına olanak tanır, bu da işbirliğini ve verimliliği artırır.