Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de veri doğrulamayı etkinleştirmek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Veri doğrulaması uygulanacak hücreleri seçin 23.
- Menü çubuğundan "Veri" sekmesine gidin 23.
- Veri Araçları grubunda yer alan "Veri Doğrulama" düğmesine tıklayın 23.
Veri doğrulama penceresi açılacaktır. Buradan "Ayarlar" sekmesinde kendi doğrulama kurallarınızı oluşturabilirsiniz 3.
Veri doğrulamayı pasif hale getirmek için "Herhangi Bir Değer" seçeneğini kullanabilirsiniz 2.
Veri doğrulama sırasında herhangi bir sorunla karşılaşırsanız, aşağıdaki kontrol listesini inceleyebilirsiniz:
- Kullanıcılar veri kopyalamıyor veya doldurmuyor olmalıdır 1.
- El ile yeniden hesaplama kapalı olmalıdır 1.
- Formüller hatasız olmalıdır 1.
- Başvurulan hücreler doğru olmalıdır 1.
- Excel tablosu bir SharePoint sitesine bağlı olmamalıdır 1.
- Şu anda veri girişi yapılıyor olmamalıdır 1.
- Çalışma sayfası veya çalışma kitabı korunuyor veya paylaşılıyor olmamalıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: