Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de veri almak için kullanılan bazı formüller şunlardır:
- ÖZETVERİAL (GETPIVOTDATA) işlevi 1. Bir PivotTable'dan veri döndürmek için kullanılır 1. Söz dizimi şu şekildedir:
ÖZETVERİAL(veri_alanı; pivot_table; [alan1; öğe1; alan2; öğe2]; ...)
1.- Veri_alanı: Almak istediğiniz verileri içeren PivotTable alanının adıdır ve tırnak içinde olmalıdır 1.
- Pivot_table: PivotTable'daki herhangi bir hücreye, hücre aralığına veya adlandırılmış hücre aralığına yapılan referanstır 1.
- Alan1, öğe1, alan2, öğe2: Almak istediğiniz verileri açıklayan alan ve öğe çiftleridir 1.
- DÜŞEYARA (VLOOKUP) formülü 24. Belirli bir değeri bir tablonun ilk sütununda arar ve o değerin bulunduğu satırdaki belirtilen sütundan karşılık gelen bir değeri döndürür 24.
=DÜŞEYARA(A2;A2:B10;2;0)
örneği, A2'deki değeri A2:B10 aralığının ilk sütununda arar ve tam eşleşme bulduğunda ikinci sütundaki değeri döndürür 4.
- TOPLA (SUM) formülü 45. Bir hücre aralığındaki tüm sayıları toplar 45.
=TOPLA(A1:A10)
örneği, A1'den A10'a kadar olan hücrelerdeki sayıların toplamını bulur 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: