• Buradasın

    Excel'de otomatik güncelleme nasıl kapatılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Excel'de otomatik güncellemeyi kapatmak için aşağıdaki adımları izleyin:
    1. Dosya sekmesine tıklayın 25.
    2. Seçenekler'i seçin 25.
    3. Excel Seçenekleri iletişim kutusunda Formüller'i seçin 2.
    4. Hesaplama Seçenekleri'nde Manuel seçeneğini işaretleyin 2.
    Bu ayar, yalnızca geçerli çalışma kitabında etkili olur ve diğer Excel dosyalarını etkilemez 2.
    Alternatif olarak, Gelişmiş sekmesinde Diğer belgelere olan bağlantıları güncelle seçeneğini işaretlemeyerek de otomatik güncellemeyi kapatabilirsiniz 5.
    Ayrıca, Güven Merkezi sekmesinden Çalışma Kitabı Bağlantılarının otomatik güncellenmesini devre dışı bırak seçeneğini de kullanabilirsiniz 5.
    Bu işlemler, Excel'in 2010, 2013, 2016 ve 2019 sürümleri için geçerlidir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Otomatik güncelleme kapatılırsa ne olur?

    Otomatik güncellemelerin kapatılması, cihaz ve işletim sistemi yazılımlarının sizin müdahaleniz olmadan en yeni sürümlere güncellenmesini engeller. Bu durumun bazı sonuçları şunlardır: Güvenlik açıkları: Kritik güvenlik yamaları zamanında uygulanmaz ve cihaz savunmasız kalabilir. Performans sorunları: Eski cihazlarda her yeni güncelleme performans düşüşüne neden olabilir. Yeni özelliklerin eksikliği: Yeni sürümlerdeki hata düzeltmeleri, performans iyileştirmeleri ve yeni özellikler cihazınızda kullanılamaz. Ancak otomatik güncellemeleri kapatmak, veri kullanımını kontrol altına almak isteyen kullanıcılar için internet paketinden tasarruf sağlayabilir.

    Excelde güncelleme kontrolü nasıl yapılır?

    Excel'de güncelleme kontrolü yapmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Microsoft Office uygulamasını açın. 2. Hesap seçeneğine gidin. 3. Güncellemeleri kontrol edin. Eğer bir güncelleme mevcutsa, Excel güncellemeyi otomatik olarak indirip yüklemeye başlayacaktır. Excel, Microsoft 365 kullanıcıları için genellikle aylık güncellemeler sunar.

    Excel otomatik kaydetme nasıl kapatılır?

    Excel'de otomatik kaydetme özelliğini kapatmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Windows için: a. Dosyayı açın ve üst menüden "Dosya" sekmesine tıklayın. b. Sol alt köşedeki "Seçenekler" seçeneğini seçin. c. Açılan "Excel Seçenekleri" diyalog kutusunda "Kaydet" kategorisini seçin. d. "Otomatik Kurtarma bilgilerini her 1 dakikada bir kaydet" seçeneğinin işaretini kaldırın. e. Değişiklikleri kaydetmek için "Tamam" butonuna tıklayın. 2. Mac OS için: a. Excel çalışma kitabını açın. b. Üst köşedeki "Excel" seçeneğine tıklayın ve "Tercihler" seçeneğini seçin. c. "Paylaşım ve Gizlilik" bölümünden "Kaydet" seçeneğini seçin. d. "Otomatik Kaydetmeyi varsayılan olarak aç" seçeneğini işaretlemeyin. e. Yine "Tamam" butonuna tıklayarak değişiklikleri kaydedin.

    Excelde güncellenecek değer nasıl kapatılır?

    Excel'de güncellenecek değeri kapatmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: 1. Otomatik Hesaplama Kapatma: "Formüller" sekmesi altındaki "Hesaplama Seçenekleri" kısmından otomatik hesaplamayı kapatabilirsiniz. 2. Korumalı Görünüm Ayarları: Dosyanın güvenli olduğundan eminseniz, "Dosya" > "Bilgi" > "Düzenlemeyi Etkinleştir" yolunu izleyerek düzenlemeyi etkinleştirebilirsiniz. 3. Bağlantıları Güncelleme Uyarısı: DATA bölümünden "Edit Links" seçeneğine tıklayıp, açılan pencerede "Startup Prompt" bölümüne gelerek "Let users choose to display..." seçeneğini değiştirip "Don't display the alert..." kısmını seçerek uyarıları kapatabilirsiniz.