Buradasın
Excel'de otomatik güncelleme nasıl kapatılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de otomatik güncellemeyi kapatmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Dosya sekmesine tıklayın 25.
- Seçenekler'i seçin 25.
- Excel Seçenekleri iletişim kutusunda Formüller'i seçin 2.
- Hesaplama Seçenekleri'nde Manuel seçeneğini işaretleyin 2.
Bu ayar, yalnızca geçerli çalışma kitabında etkili olur ve diğer Excel dosyalarını etkilemez 2.
Alternatif olarak, Gelişmiş sekmesinde Diğer belgelere olan bağlantıları güncelle seçeneğini işaretlemeyerek de otomatik güncellemeyi kapatabilirsiniz 5.
Ayrıca, Güven Merkezi sekmesinden Çalışma Kitabı Bağlantılarının otomatik güncellenmesini devre dışı bırak seçeneğini de kullanabilirsiniz 5.
Bu işlemler, Excel'in 2010, 2013, 2016 ve 2019 sürümleri için geçerlidir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: