Buradasın
Excel'de otomatik dosya açma nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de otomatik dosya açma işlemi iki farklı yöntemle yapılabilir:
- Otomatik Kaydetme Ayarları: Excel'in otomatik kaydetme özelliğini kullanarak dosyaları belirli aralıklarla otomatik olarak kaydetmek mümkündür 14. Bunun için:
- Excel'i açın ve "Dosya" menüsünden "Seçenekler"e gidin 14.
- "Kaydetme" sekmesine tıklayın ve "Otomatik kaydetme sıklığını belirle" seçeneğini bulun 1.
- Dosyanın ne sıklıkla kaydedilmesini istediğinizi seçin ve ayarları kaydedin 14.
- Başlangıç Klasörü Ayarları: Excel'in açılışta belirli bir sayfayı veya çalışma kitabını otomatik olarak açması için:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: