Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de not dağılımı yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Not Ekleme: Bir hücreye not eklemek için "Gözden Geçir" sekmesine gidip "Notlar" açılır okunu seçin veya hücreye sağ tıklayıp "Yeni Not"u seçin 12. Notunuzu yazıp kaydetmek için sayfada herhangi bir yeri tıklayın 1.
- Notları Görüntüleme: Notları görüntülemek için hücreyi seçin veya imlecinizi hücrenin üzerine getirin 1.
- Notları Düzenleme: Bir notu düzenlemek için hücreyi seçin, "Gözden Geçir" sekmesine gidin ve "Notlar" açılır menüsünden "Notu Düzenle"yi seçin 12.
- Notları Silme: Bir notu silmek için hücreyi seçin, "Gözden Geçir" sekmesine gidin ve şeridin "Yorumlar" bölümünde "Sil" düğmesini tıklayın 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: