Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de kütüphane eklemek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Visual Basic Editörünü açın ve "Tools -> References" komutunu tıklayın 1. Bu işlem, References iletişim kutusunu açacaktır 1.
- Available References liste kutusundan eklemek istediğiniz referansların onay kutularını işaretleyin 1.
- Browse düğmesini tıklayarak Add Reference iletişim kutusunu açın ve kütüphane dosyasını seçerek "Open" düğmesini tıklayın 1.
- Ok düğmesini tıklayarak References iletişim kutusunu kapatın ve Object Browser'a geri dönün 1.
Ayrıca, Dosya sekmesinde yer alan Seçenekler butonuna tıklayıp, açılan pencerede Eklentiler seçeneğini seçerek de Excel eklentilerini ekleyebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: