Buradasın
Excel'de hücreye dosya ekleme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de hücreye dosya eklemek için şu adımlar izlenebilir:
- Eklemek istediğiniz hücreyi seçin ve "Ekle" sekmesine tıklayın 25.
- "Metin" grubunda "Nesne" seçeneğine tıklayın 25.
- Açılan "Nesne" iletişim kutusunda "Dosyadan Oluştur" sekmesine tıklayın 25.
- "Gözat" düğmesine tıklayın ve eklemek istediğiniz dosyayı seçin 2.
- "Ekle" düğmesine tıklayın, seçilen dosya hemen çalışma sayfasına eklenecektir 2.
Çok büyük boyutlu dosyaların (örneğin, video dosyaları) nesne olarak eklenmesi, Excel dosyasının boyutunu artırabilir, bu nedenle sadece gerekli olduğunda ve makul boyutlarda dosyalar için bu yöntem kullanılmalıdır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: