• Buradasın

    Euromessage ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Euromessage, web tabanlı bir platform üzerinde çok kanallı kampanya yönetimi, pazarlama otomasyonu çözümleri, data yönetimi ve analitik öngörü çözümleri sunan bir bulut bazlı dijital pazarlama altyapısı sağlayıcısıdır 3.
    Başlıca hizmetleri:
    • E-posta pazarlama: E-postaların kaç kere tıklandığı, gönderilen kişi sayısı gibi bilgilerin incelenmesi ve kampanyaların gözden geçirilmesi 12.
    • Mobil pazarlama: Mobil cihazlar üzerinden pazarlama faaliyetleri yürütme 3.
    • Web ve sosyal medya pazarlaması: Bu kanallar üzerinden dönüşüm artıran ve ölçülebilir iş sonuçları sunan deneyimler tasarlama 3.
    • Omnichannel kişiselleştirme: Tüm kişisel dijital iletişim kanallarında tutarlı ve etkili bir marka deneyimi yaratma 3.
    Euromessage, 2002 yılında e-posta pazarlama şirketi olarak kurulmuş ve daha sonra omnichannel pazarlama yönetiminde Türkiye’nin öncü şirketlerinden biri olmuştur 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Euromessaging nasıl kullanılır?

    Euromessage'ın nasıl kullanılacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak, Euromessage'ın bazı özellikleri ve kullanım alanları hakkında bilgi mevcuttur: E-posta Pazarlama: Euromessage, e-posta pazarlama platformu olarak kullanılır ve toplu e-posta gönderimleri için hizmet verir. Omnichannel Pazarlama: Metin mesajları, anlık bildirimler ve diğer kanallar aracılığıyla hızlı ve verimli mesaj gönderimi sağlar. Kişiselleştirilmiş Mesajlar: Kişiselleştirilmiş mesajlar gönderme ve farklı hedef gruplara ulaşma imkanı sunar. Kampanya İzleme ve Analiz: Gönderilen e-postaların kaç kere tıklandığı, okunan e-posta sayısı gibi bilgileri izleme ve kampanya analizi yapma olanağı tanır. Euromessage'ı kullanmak için, T-Soft gibi platformlarla entegrasyon sağlanabilir.